My local pet store tells me that albino leopard geckos are all white? is that true?
Mar 18, 2012 #1 BuddyTony Member Messages 127 My local pet store tells me that albino leopard geckos are all white? is that true?
Mar 18, 2012 #2 LeoLover1 New Member 3 Year Member Messages 702 Location Ashtabula, Ohio Nope. They simply don't have black pigment.. Here is a common Tremper albino.
Mar 19, 2012 #3 Josh2 Administrator Staff member 3 Year Member Messages 1,451 Location 92373 There are many variations too. Some will appear all white like Snow Albinos... some will appear like the one LeoLover posted above
There are many variations too. Some will appear all white like Snow Albinos... some will appear like the one LeoLover posted above
Mar 19, 2012 #4 Eve Saint New Member Messages 255 Some are like mine. Some also have all black eyes, or snake eyes or regular eyes, or orange eyes or red eyes. Mine has snake eyes.
Some are like mine. Some also have all black eyes, or snake eyes or regular eyes, or orange eyes or red eyes. Mine has snake eyes.
Mar 19, 2012 #5 Sammerz1990 New Member 3 Year Member Messages 313 Location Mira Loma, CA i want a male that looks like the above posted one