Little Raptor enigma (Nova) poss giant. =)
Mar 26, 2010 #1 herpencounter Herpencounter.com Messages 1,712 Location Florida Little Raptor enigma (Nova) poss giant. =)
Mar 26, 2010 #2 Enigmatic_Reptiles Quality is Everything Messages 6,779 Location Corona, CA Very pretty nova. Congrats
Mar 26, 2010 #4 Chewbecca www.ellaslead.com Messages 1,772 Location 60 miles south of Chicago Congrats!!! Beautiful!!! Lucky! I'm hoping I get some of these from one of my pairings this year. Keep your fingers crossed for me!!!
Congrats!!! Beautiful!!! Lucky! I'm hoping I get some of these from one of my pairings this year. Keep your fingers crossed for me!!!
Mar 26, 2010 #5 herpencounter Herpencounter.com Messages 1,712 Location Florida Chewbecca said: Keep your fingers crossed for me!!! Click to expand... For you??? I kid. Good luck! :main_thumbsup: Thanks everybody!!!
Chewbecca said: Keep your fingers crossed for me!!! Click to expand... For you??? I kid. Good luck! :main_thumbsup: Thanks everybody!!!
Mar 26, 2010 #9 herpencounter Herpencounter.com Messages 1,712 Location Florida Thanks Robin, Kristi, and Daidra!!!
Mar 26, 2010 #10 T thegeckoguy23 New Member Messages 2,231 Location goffstown NH awesome i love its nice color
Mar 26, 2010 #13 herpencounter Herpencounter.com Messages 1,712 Location Florida Thanks Mike! Her dad is the nova you sold me in Tampa last June (June???). Thanks everybody!!!